miercuri, 11 iunie 2008

NABARI NO O - a se folosi în caz de procastinaţie


Mai sunt câteva zile până îmi voi susţine examenul de licenţă şi nu pot găsi o îndeletnicire mai worthy decât vizionarea sporadică a diverse serii de anime. Nabari No O ( lit. Ruler of Nabari) am început să văd după ce mi-am aruncat un ochi pe niscaiva snapshoturi de pe net, fară să citesc mare partz din reviewuri şi oricum prefer să încerc singură marea cu degetu înainte să renunţ la ceva desenat atât drăguţ. And looky e chiar fancy! Linii îngrijit trasate, stil curat. Backround-urile sunt ok, deşi ridicol de statice uneori, mai ales cand surprinzi oameni-decor împăiaţi, înţepeniţi cu un hamburgher undeva în proximitatea aparatului masticator, cu ochii fixaţi asupra'i de parcă ar fi un suezeki.
Blondina are un character design atipic dar, din păcate, cu altceva nu prea este înzestrată. O găsesc, în fapt, un simplu obiect de contemplat, căruia îi este anexată o personalitate fadă. Nici celalate personaje nu sunt cine ştie ce; nişte shinobi postmoderni, dotaţi cu lexic şi caracter fixat pe regulile stereotipe ale masei amorfe de animeuri de consum.

E drept, Miharu, tipu ăsta bishonen din imagine, are nişte corks draguţe, şi stilul nepăsător cu care işi dirijează acţiunile are ceva particular şi plăcut. Nu mai pun că face şi chestiile alea kawaii, de ex, când arborează expresii faciale gay ca să scape din încurcături sau face un prank şi îi apar aripioarele alea de liliac. M-am trezit chiar râzând odata, spre stupefacţia totală a hamsterului meu, care a început prompt să chiţăie în candid acompaniament.

Aici bravo creatorilor că nu au introdus un tip narutoid, extrovertit şi obositor (nu ca nu l-aş iubi pe Naru). Am încercat să urmăresc şi celalate episoade dar plictiseala mi-a înabuşit încrâncenarea cu care am căutat ceva care să scoată seria din mediocritatea în care se bălăceşte. Ştiu că un anime este prost atunci când pot să îi înglobez conţinutul într-o singură frază fară să simt că aş mai putea adăuga ceva. Here i go : Miharu descoperă cu ajutorul unor indivizi că are o putere latentă de a controla absolut toată fiinţarea, de care puţin îi pasă, iar ca să scape de ea şi să işi apere prietenii trebuie să lupte împotriva altor ninja/samurai ce doresc această putere pentru ei, în felul acesta ......................” şi ceva de sfarşit în loc de puncte-puncte. Vă las pe voi să completaţi în caz ca aveţi tăria să vedeţi integral seria.


Bottom line - 90% şanse să iţi placă. not!

2 comentarii: