luni, 5 ianuarie 2009



GA REI ZERO 喰霊-零-
synopsis
The Japanese Ministry of Defense has an anti-paranormal special forces group called the Supernatural Disaster Prevention Office. They are the ones responsible to protect Japanese soil and its people from supernatural and paranormal events. However, things didn't go so well in one of their missions..

De Ga Rei zero am dat absolut întâmplător, în timp ce frunzăream Cruncyroll ( mai fac şi din astea în momente de slăbiciune). Şi da, are de toate – monştrii, zombi, sânge, liiceeni predestinaţi luptei împotriva răului, clanuri, moşteniri, săbii polimorfe etc. Cu toate acestea nu e o ratare completă. Să mă explic – în pofida plictiselii, am decis să urmăresc totuşi un episod, aşa..de palmares. Minutele treceau greoi vrând parcă să îmi reamintească cu tot dinadinsul de proiectele pe care le aveam de finalizat aievea, pentru serviciu. Plotul mi s-a parut standard şi neinteresant – o echipă de specialişti în “exorcizări” salvează oraşul din ghearele unor monştrii malefici materializaţi din neant. Si aşa , încet încet s-au conturat nişte personaje şi nişte poveşti neinteresante. Mă pregăteam deja să renunţ la anime pentru seara respectivă când, absolut spectaculos, în ultimul minut, ceva mişto şi neprevăzut justifică toată lălăiala iniţială (nu dau spoilere) - oricum, cel mai surprinzător turn of events din ultima vreme; mi-a stat inima în loc o bataie, pe bune.

Mă rog, seria în sine nu e chiar grandioasă, dar oricum foarte catchy şi probabil underrated. Also chiar aduce viewer missleading la un alt nivel. În cazul Ga Rei, o mixtură ciudată de “superb” şi “ridicol” nu mă lasă însă să îndrăgesc episoadele până la capăt. De exemplu - îmi place că se moare pe bune dar reacţiile personajelor în faţa unui bloodbath sunt mult prea artificiale. Interacţiunea dintre cele două “eroine” este totuşi frumos articulată. În concluzie Ga Rei Zero nu este de lepădat pentru că, deşi se foloseşte lacom de clişeele imaginarului nipon, oferă totuşi şi momente frumoase, când drăgălaşe, când adrenalinice, celor predispuşi să se lase purtaţi de ficţiune.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu